29 March 2012

Mekar Semilu : Alhamdulillahh rezeki dari Allah..

Setelah hampir setahun menggunakan produk nih..alhamdulillah ..saya telah melangkah maju setapak ke hadapan bila dapat berusaha untuk menjual produk-produk ini dah dah bergelar Dealer Mekar Semilu untuk Kuala Lumpur dan saya juga bergiat aktif menjual secara online..

Alhamdulillahh bermula dengan hanya pakai untuk diri sendiri..dan kemudian menceritakan kepada kawan-kawan tentang hebatnya produk ini..maka cerita dari mulut ke mulut terus tersebar..hohoho..sehinggalah sekarang kawan-kawan saya diserata Malaysia telah membeli dengan saya secara online..tak putus setakat itu..nampak perubahan yang baik dan tidak mengalami simptom2 yang pelik2 seperti pemakaian produk2 yang mengalami bahan kimia yang banyak..

Produk Mekar Semilu ini diperbuat dari susu, beras, serbuk mutiara, timun, madu dan lain-lain..semuanya halal..Kalau nak tgk produk2 Mekar Semilu ni ..bleh la tgk kat blog saya di entry yang terdahulu..Kalo nak tau lebih lanjut bleh add FB saye.. Jom kita sama-sama melawa..untuk suami jugak kan..yang takder suami tu untuk keyakinan diri sendiri nak berdapan dengan org..jangan pasang niat nak menunjuk2 plak..nnti nak lawa..jd tak lawa plak..hehehe

just nak kongsi pic terkini dengan kawan semua..* untuk view gambar yang lebih besar..sila klik pic tersebut..okeh!

my kazen..baru pakai this product dalam 3 bulan 


My Ex-schoolmate skrang teacher kat Alor Star..setia membeli dengan saya secara online.



ni pon my senior satu skolah jugak..see..perubahan dia pakai..yang sebelum tu muka nampak kusam ckit..skrang nampak cerah dan berseri.


Ni plak wajah saya sekarang..hahaaha abaikan badan yang makin gemok nih..


Ni pon member skolah sy..tp alhamdulillah ditemukan setelah 10 tahun tak pernah berjumpa..jumpa balik masa dia stat keje kat JPA, Putrajaya ..dia ni memg kuat bersukan..mmg dah lawa..tak dinafikan..tp still nak pakai MS sebab katanya muka dia tone tak sekata..kulit bercapok2 kalernye..maklumla org kuat sukan..

Testimonial pengguna tentang SEAGOLD LIQUID

Testimoni pelanggan

Testimoni pelanggan mengenai SABUN PROPOLIS






PRODUK-PRODUK DALAM NEW PAKAGING

Krim Mutiara -Krim Mutiara.. Krim ini sesuai di pakai siang dan malam dan bertindak membaiki struktur kulit dan sel-sel yang baru.Menghilangkan jeragat, menyerikan lagi wajah anda..Sesuai di pakai untuk lelaki dan perempuan

Sabun Susu Beras Mutiara _ new packaging - Bertindak menyingkirkan minyak2 yang berlebihan, membuang jeragat, menyerikan lg wajah dan juga mencerahkan wajah yang kusam. Elok jugak di pakai bg sesiapa yang ada masalah hitam dibawah mata, di celah ketiak, leher, peha dan lain2



Sabun Minyak Jarak - Sesuai di pakai oleh mereka yang mempunyai kulit yang terlalu sensitif


Sabun Propolis - Dibuat dari madu, elok untuk mereka yang mempunyai kulit yang berjerawat,dan bermasalah seperti ruam, campak, kayap, eczema. Bagi org yang kali pertama mencuba produk ini elok mencuba dahulu sabun ini utk membuang kotoran di bawah kulit akibat pemakaian produk sebelum ini.



8 comments:

Ryn said...

kak..time pregnan leh guna ke mekar semilu ni???

hasleenda said...
This comment has been removed by the author.
hasleenda said...

hye riny sori akak lame tak buka blog nih..ape2 hal bleh terus msg kat fb akak..akak pon pregnant hehe..takpe Riny..benda ni selamat..takde bahan kimia terlarang.

Ryn said...

hehehe...tq kak...ade m.andam kt sini yg suggest suh gune..sebab kt butik dy ade jual..tp takut je x leh pakai..tq kak..:)

hasleenda said...

Bleh pakai..jgn risau..hehe stat pakai sabun toner n krim mutiara pon dah ok..

Nafizah said...

tahniah lin,, sikit-sikit lama-lama jadi bukit

Unknown said...

Slm kak..sy asyik tkr2 product je.nk try mekar semilu ni plak lah.tp mcm takot plak cz bru 1minggu lbh pkai product baru..cmne tuh?advise pls..

hasleenda said...

wslm.. sori saidatul..akak baru bukak blog nih..dah lama tak bukak sbb bz ngan baby baru ni..actually ..so far setakat ni kastemer akak pon bg feedback yang bagus..testimonial semuanya datang dari kawan opis dan kawan2 sekolah..bg akak produk ni bagus sbb takde pengelupasan dan mmg berbaloi..sbbnye barang2 MS ni botolnye bkan kecik2 cam sesetengah produk..sekali beli tahan 3-4 bulan pemakaian..mmg berbaloi..kalo nak cuba bgtau akak condition kulit saidatul...papehal bleh sms kat no tepon akak 0135226097 atau add akak kat fb.TQ

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...