28 August 2012

Blog Bersawang

Wahhh lama gila saya tak menghapdet blog nih..maklum la tak berapa nak ada masa sangat nak hapdet..huhhuhu..

Di kesempatan ni tak terlewat lagi kot untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya Eidulfitri kepada semua muslimin dan muslimat sekelian alam..haha

Erm..cuti raya baru ni rasa tak puas walopun seminggu bercuti..Plan asal terpaksa bertukar..patutnya beraya umah belah saya dolu..tp nak pi kenduri kawan baik punya pasai pada hari raya ke empat..so beraya umah suami dulu la..hoohho tak kisah la umah sapa dulu janji balik beraya..

Cuti ray atak bleh nak amik lama2..sebab nak simpan cuti nak gi klinik apa suma lagi..yer la..I'm pregnant mom ler katakan..hihi so pasni bercuti lama2 selama 3 bulan hoho..taun depan baru jumpa balik..kan syok tuh..insyallahh kalo takdak aral melintang EDD pada 17/10 nih..doakan keselamatan saya semasa melahirkan anak yang kedua nanti.

So kali ni nak kongsikan pic kawen kawan baik saya selaku pengapit masa saya kawen dolu..heheh Alhamdulillah bertemu jugak jodoh budak Nuriah nih..tak sangka btoi..nak dijadikan cerita dia bertemu jodoh dengan kawan sekolah satu batch jugak..Ermm kalo la kita tau sapa jodoh kita kan senang hahahaha..tak payah nak pusing2 merata..dah tau dia jodoh kita..tu la namanya ketentuan Allah..segalanya di atur dengan baikk.

Selamat Pengantin baru Nuriah  n Zamzuri


Ni mak sayee..

Duta2 Mekar Semilu belaka ni..yang lawak time kenduri ni bleh juai2 barang lagi..hahahahhaa

Baru pasan I ngan Asben I cam berjanji nak pakai baju pink..hihihi


Ju ngan Adam..tak sangka plak Anis Suhimi ada..

dah lama tak jumpa Farehah tu..takdak rezeki btoi nak jumpa ngan dia

Ni anak teruna den..pantang nampak kamera

No comments:

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...