13 January 2010

Jalan - jalan di Teluk Batik, Lumut.

Salam..hai kawan-kawan sume..

Kali ni aku takder sangat cite nak kongsi dengan korang tapi teringat pulak..mane taukan ada di kalangan kawan-kawan aku ni pencinta alam..




oklah..lepas kenduri rumah sebelah pihak lelaki..kami ada kelapangan nak berjalan2 bila kakak ipar aku ada bagi pendapat nak gi jalan2 ke Teluk Batik..orait gak tuh..aku pon tak penah pegi lagi.. Petang tu kami naik satu kete ramai2 gi sana..




Sampai jer sana..orang punya la ramai..maklumla..time tu cuti sekolah masing2 bawak family jalan2, berkelah kat tepi pantai tuh..kitorang pegi jalan2 jer..tak mandi pon kat laut tuh..lagipopn dah petang..kalo awal sikit..bleh planning macam2..


Kebetulan adik aku tak balik lagi..so bawak dia sekali gi snap gambar..eeheh..dah lama rasanya tak gi jalan2 tepi laut nih..Selalu aku gi kat umah aku jer kalo balik kg kat kedah tuh..tp pantainya tak la semeriah teluk batik nih..kat umah aku tu tanjung dawai..kalau nak mandi manda..kena naik bot pegi seberang ke Pantai Merdeka..



Duduk2 kejap kat situ..kitorang pegi pulak pekan Lumut..Kebetulan sepupu aku sorang keje kat KFC Lumut tu..dapat la jumpa ngan dia..Jalan2 kat pekan tu sempat la beli2 sikit ole2 bawak balik rumah...



Sampai umah pon dah malam..tapi best jugak la dapat jalan2 sekali sekala..Insyallahh ada masa nanti pegi cuti2 dengan husband gi Pulau Pangkor pon best jugak kan..Anyway..bagi korang yang suka dengan keindahan laut..datang la ke Lumut..









Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...