30 October 2013

Hakimie oh Hakimie


Tengokkkkk!!! apa anak teruna saya buat dalam beg tu..Ibu dok sibuk melipat kain dengan khusyuk nyer terdengar ada bunyi belakang pintu bunyi zip..zip..zap..rupanya dia wat keje dalam beg tu..

Ada saja keje yang dia buat...sehari tak bagi ibu mulut potpet2 tak sah hahahaha..baru anak dua..wohh dah terasa cabarannya..blom anak 5..lagu mana niiihhh..hehehe..

Kimie ni memang hobi dia suka duduk dalam tempat2 macam nih..bakul la, drawer la, beg la..heh..ibu kunci beg tu baru tau..pastu ibu antar ko naik flight kimie..nak sangat ke hahaha..

Papepon gelagat anak penawar duka..kadang ibu ni suka mengusik..selagi anak tak nangis selagi tu laa..haha

2 comments:

norey said...

nak suh ibu dia cari la tu..main sorok² dgn ibu...heheheh...apa pun nak kena pantau juga budak²..

hasleenda said...

hehe jangan terkunci sudah laa

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...