30 October 2013

KURSUS PERKHIDMATAN

Baru-baru ni nama naik ke Kursus Perkhidmatan yang opis anjurkan..dek disebabkan kursus tak cukup..so pegi jugak la..yang lagi untungnya sebab kursus tu buat dekat hotel dekat sangat..jarak nya lebih kurang 300 - 400m la sangat dekat hokeh..pegi jalan kaki jer hihihhi

ni pandangan dari koridor rumah haha..dekat kan??



Selama 4 hari berkursus lebih macam2 tajuk yang dibincangkan mengenai perkhidmatan, kewangan dan cara penulisan surat yang betul..so terbuka la ckit minda..Alhamdulillah selesai kursus 4 hari tu baru tau bab2 cuti, pencen apa suma tu lebih mendalam..tau2 selama ni pon gitu2 jer yer la sebab bidang tugas kita benda lain..so far seronok tau bab servis nih..





2 comments:

norey said...

sapa duk servis...mmg belajar banyak benda...ilmu..tp tmpt linda pun ok...belajar ilmu lain pulak..ilmu x boleh d jual beli..

hasleenda said...

tu la kak..ilmu ni sonok kalo kita dapat belajar..

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...