11 November 2013

Upgrade Kedai Online

Assalamualaikum.. Hai U olss..lama btol kan saya tak mengupdate belog nih..mak tak rajin nakkk..huhuhu..Penyakit M datang..biase lerrr..

Alhamdulillahh sekarang ni nak pandang ke depan jer..Dunia semakin hari semakin canggih dan semakin maju ..takkan nak toleh kebelakang kan..barang semakin mahal..dan mengharapkan gaji suami semata-mata saja memang tak mampu..nak kena cari side income yang lain..

Bukan kata nak kaya sangat tu tidak lah..cuma maukan kehidupan yang selesa..sementara gaji nak sampai tu orang kata..ade la duit2 poket yang boleh dibelanja untuk beli susu pampers anak kan..barang dapur sikit2..sudah memadai..

Baru2 ni saya mengorak langkah..cewaaahh..cam ayat novel ler puloookk..Dulunye saya hanya menjual produk kecantikan jer..nama page pon pakai nama Hasleenda Beauty Collection so sekarang ni saya try dengan menjual2 baju-baju kurung pahang/moden di FB,ada perancangan nak jual benda2 lain cam handbag ke, cadar ke..apa2 je lah..Alhamdulillahh ada sambutan..selain tu jugak saya bantu kawan2 saya yang lain menjual barangan jualan dorang dengan mengiklankan di Page saya tu..Orang kata kalo pegi kedai banyak sikit la barang dekat rak2 tu..so banyak  pilihan yang kastemer bleh buat...so apa salahnya bantu saudara se Islam..bantu orang lain berniaga..tak mengharapkan pon komisen..just nak memperbanyakkan lagi produk..
Percaya satu jer..Allah itu ada..kita tolong orang..satu hari nanti orang akan tolong kita..rezeki milik Allah..Dia berhak nak bagikan pada sesiapa je..kita sebagai hamba perlu mencari sebab rezeki tu ada di mana-mana..

Sebagai kawan kita just bleh tolong promotekan page kawan2 kita..mudah jer dengan hanya sharekan kat wall kita..jdnya friendlist kita akan like dan akan add sebagai friend list dia pulak..akibat perbuatan share kita td..menarik minat kawan2 kita untuk membeli barangan2 kat kedai online kawan kite tu..tu salah satu cara nak kembangkan perniagaan..tu la gunanya jd kawan..tolong menolong kan..hehehe..

Alhamdulillahh..sikit2 saya update produk..sebab kawan2 nak tumpang kedai saya untuk promosi dan jualan..tak kisah la..janji kedai saya tu penuh dengan barang..tu jer..

so kawan2 di luar sana..pls LIKE my page Hasleenda Online Shoppe untuk mencari barang2 kecantikkan, penjagaan wajah dan diri, pakaian,dan lain2..jenguk sendiri lah nanti yer..



2 comments:

Raihan said...

Alhamdulillah..semoga terus suksess linda..

hasleenda said...

Kak Raihan pon same..semoga terus maju dan success dalam apa jugak yang akak buat..

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...