04 October 2012

Jangan Buang Plastik Susu tu!!

Heeppp!! jangan sesenang je nak buang plastik susu yang korang dah refill tu..banyak kegunaanye tau tak??
Plastik tu korang bleh gunakan untuk simpan sayur-sayur yang dalam peti ais tu..
tak cepat rosak tau..

Try la buat..insyallahhh..sayur-sayur korang tahan lama dan tak rosak..tak kisah la plastik susu jenis apa..tapi mesti ibu2 di luar sana ada beli susu yang mudah nak refill tu kan...dari buang2 jer plastik tuh..baik guna utk benda lain..






3 comments:

eijah said...

YEKE LEEN?WEH XTAW LA PLAK..MMG LA NK BELI STOK SAYUR BNYK PON PK BNYK X...SBB CPT LAYU N ROSAK...OO KAL BTOL MMG AKU AMAL LA PAS NI...TNQ 4 INFO..

hasleenda said...

btol laa..aku dah wat lama dah ni eijahh.. try la sayur ke cili ke tahan lama dok dalam tu..

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...