30 October 2013

Macam nak pakai Nset baru..

Teringin la wehh..nak rasa pakai nset baru...angan2 mau ada..tapi ntah bila..bajet sering tidak mencukupi..bila nak beli..ada jer halangan-halangan..bukan nak beli sebab nak menunjuk2 ke apa..satunya senang nak update barang2 nak niaga..haha niaga la sangat..so far Alhamdulillah..sikit2 tu la yang tampung hidup..bukan nak mintak kaya sangat..tapi cukup la berada di zon selesa..

sekarang saya pakai Blackberry ..BB saya nak hancur dah akibat selalu di baling leh anak2..lagi-lagi si Aryan..bebai sikit lempor nset ibu..oii itu je harta yang ibu ada.. pastu baru ni redeem rebate rm200 yang SKMM bagi tu.. bleh la tebus tepon CSL Star neo just tambah rm50..bleh la pakai..tp memori sangat kecik dan slow..alahai..setakat call, sms, wassap, Fb tu bleh la..tp RAM dalam tu kecik sangat..




Dua nset ni yang saya pakai sekarang yang BB tu dah kokak dah tunggu nak kene lempar dari tingkat 11 balai Bomba Cokit hahaha



 Hajat hati nak pakai yang best sikit..cam samsung Note ke..hahaa..tapi mak tak mampu naaakkk..tengok la..bajet bawah RM1000 ke..akan dipertimbangkan nanti..nak kena main kutu banyak kalo camnih..hihihi..

idaman hahaha



Dapat yang ni pon ok..samsung Grand



2 comments:

Raihan said...

InsyaAllah..kita doakan..murah rezeki...bisnes maju...dapat pakai lebih dari tu..Ameenn

hasleenda said...

insyallahh..ada dalam senarai wish list sy..tapi tatau bila nak dapat nih..

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...