15 June 2010

Agak2..OK ke KO?

Haaa..saya nak mintak pendapat kawan2..ok tak kalo saya pakai tudung nih? ehehe
saya saja jer..menerai tudung yang kawan saya jual..saya lom ada simpanan koleksi tudung Syria nih sebabnyer..saya tgk org len pakai cantekk..bila saya pakai cam pelik jer..hhuhuh..

peace!!!


tapi apa pon...Siyes saya cakap tudung dia sedap dipakai..material sama cam kat Ariani tu..murah pon murah..harga pon bleh dirunding..


ok ker??


Kalo korang nak..saya bleh amikkan ngan member saya nih..sebabnya dia corak design dia pilih sendiri dan  mintak tukang jahit tudung tu watkan..jadinya tudung2 yang saya pakai tu takkan jumpa kat kedai lagi wat masa sekarang nih..

Oke..kat bawah ni aku kongsikan sikit gambar2 poyo saya ketika saya menggayakan tudung syria nih..


hohoho bulatnya muka...


Baju saya tu cam tak kena jer kan..ahh lantak la..bukan baju yg saya nk tunjuk



hihihi wat muka cumel blehhhh...

sapa2 yang nak...korang bleh rekwes ngan saya pon takper..nnti saya cakapkan..nak berapa kodi?? 12 kodi?? blehhh ni nak raya2 nihh..lagi2 bulan posa..org malas nak berjalan panas2 kan?? Jenis kain yg sama tapi korang nak letak letak awning pon blehh...cakap jer..nnti tokei tu akan pegi cakap kat tukang jahit tudung dia..amacam??

Harga? tak mahal..kalo korang amik banyak lg murah..papehal..kalo nak bagitau la ehh..

4 comments:

gadis comel said...

aku tak sessuai pakai tudung cmni. muka bulat, sgt la tidak sesuai.

kalo muka pnjang2 cam muka yuna tu, elok ler. haha.

berapa hinggit weh?
sila tinggalkan jwpan anda kt shoutmix aku okeh.

Yatie said...

wah leen nk celen kok yang eh, makin mulat .. nnti lepas bersalin kita celen diet sama2 ek.. ekekekek

hasleenda said...

gadis comel : okeh..aku dah tinggalkan pesanan kat shoutmix hang..

k.yang : ahahhaa time ni tgh berisi mmg bolat..hihiih

Cikgu Yus said...

errr... x suai kot..hehe..(jgn marah) lin pakai yg awning ariani tu, mesti cun.. yg nie kalau nak riadah2 ok kot. mcm nak mandi manda or nak joging2 ok la.. sbb simple ja kan

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...