15 June 2010

Bola!..Bola!..Bola..!



Salam All..

Hurmm...musim bola datang lagi..nak masuk seminggu dah perlawanan bola kat Afrika Selatan tu berlangsung..Ada yang terbuntang biji mata dok tgk bola nih sampai pagi2 buta..hisshh..sanggup yer..(org tak minat bola nak membebel) hihihihih

Suasana kemeriahan musim bola ni cam hari raya lak saya tgk..yer laa org berjaga malam..ibarat mengimarahkan malam Ramadhan yang tak lama lagi akan sampai..Sekarang ni dah bulan Rejab..sekejap jer kan..tu laa..pada korang berjaga malam sambil tgk bola tu baik sahur ke..esoknya tu puasa..kan ke bagos..

Kat umah saya ni keliling org bersorak cth : goallllllllllllllllllllllllllll!!! cess...!! Haramm...awat tak masukk!! weii main cam ape lagi dahh..! I lebiu lahh!! dari tingkat bawah sampai tingkat 16 umah saya tu bersorak..blom lg kedai mamak..gerai2 tepi2 umah aku tuh..Suma kedai2 makan ada screen besor..time ni la kedai makan beroperasi sampai lewat malam..time ni la tokei2 dapat duit lebih..huhuh..Dekat Dataran Merdeka tu pon ada pasang 3 screen besar kalo tak silap saya..so ramai laa yang melepak sambil tengok bola..

Apa2 pon pesan saya..tgk la nak tgk..jangan abaikan yang wajib..jangan dok MC atau EL plak sebab lambat bangun gi keje..

Wokehhh..chow chin chauuuu... :P~

No comments:

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...