31 March 2011

halluuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Assalamualaikum kawan2 sume...

Sori ler..dah lama tak update blog..dah nak berhabuk dah pon..hurmm tau2 je la kan keje cam saye ni tak tentu masa..lagi2 Pilihan Raya Umum Sarawak ke-10 bakal menjelma..tau2 je la cemana bznye..

Actually..saya baru balik dari bertugas di Karnival Jom Heboh di Stadium Batu Kawan  baru2 ni..bermakna ni kali kedua saya kena bertugas ikut event besar nih..mmg seronok walaupun letih..
Kesempatan tu dah tak jauh dengan kampung..pos Hakimie kat umah mak..mak jaga dia 5 hari jugak la..

Balik dari kampung tu muka Kimie makin teruk merah gatal2 tu..kesian tgk dia tergaru2 macam tu..Malam semalam bawak dia pegi Klinik Halim Perubatan & Surgery kat Kg. Baru tu..alhamdulillah..nampak elok sikit disamping saya bg supliment 4life yang member ofis promote kat saye..Alhamdulillahh..kulit anak jd cantik..kulit saya pon dah jd cantik dari sebelum ni..bukan cantik tu cam artis dlm tv tu..cantik dari segi kite terasa perubahan, kehalusan dan yang rasa rasa berisi ni dah ada rasa loose kat tempat2 tertentu..hurm..ini sudah bagoss...nak cuba?

sebab ramai member dah tegur ttg perubahan muka saya nampak macam bertenaga..Alhamdulillah..kalo nak cuba..bleh beli ngan saya..hehehe..bukan ape seronok berkongsi kesihatan yang saya dapat dengan orang lain..heheh teruja ni..Pompuan mana yang tak teruja kalo di promote dengan barang yang dapat mencantikkan diri dan dapat menguruskan badan kan? Tapi 4life yang saya amik ni bukan sebarangan produk yg jual2 kat kedai tu..sebabnya ini adalah hasil kajian doktor beramai2..kawan2 opis saya ramai yang amik benda ni..baik untuk sesapa yang ada penyakit 3 serangkai tu..penyakit kanser..dan lain2 lagi..nnti saya uploadkan pic Hakimie sebelum guna produk ni..Produk ni dari baby pon bleh makan sebabnya dia takder chemical pulak tu..buat baby jadi lagi cerdik dan aktif..asben saye pon saye suh makan..yer la..org laki kan suka merokok..jdnye saye suh dia makan supliment ni,,utk mencuci balik paru2 tu..biar rasa lapang..

Hahaha ape yang saya merepek panjang2 ni..padahal nak cakap benda lain..takpe la..berkongsi ilmu dan kesihatan..kalo ade nak tanye pape..bleh inbox kat fb ok..

1 comment:

Unknown said...

Salam..ai k.lin..terjumpa blog k.lin dr blog k.k onn...hehe sja berjln2 sambil follow blog kak...dok kt kl ka skunk?klu free lehla jejln kt blog wawa : )
http://wawapinkyroses.blogspot.com

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...