10 March 2011

Jari tersepit!!!

Sian Hakimie bile jari  dia tersepit dalam bola loceng tu..yerla jari2 dia yang comel tu termasuk dalam tu..kesnye camni..baru-baru ni..dalam minggu lepas la..kitorang nak pegi UO kat sebelah umah jer..jadinyer ada la akak2 yang kitorang kenal kat bawah tu nak main2 ngan dia..takpe la dorang tu jaga kejap.

Balik je dari beli barang..pegi la amik anak kat akak2 tadi tu..akak tu memang jual permainan bebudak nih..jadinye dorang kasi dia main ngan bola..nampak diam jer..naik je umah nak buang la bola dari tangan dia..tetiba melalak cam kena sampuk..pehal plak ni..

nampak tak bekas kena potong? situ la ibu jari dia tersepit

tengok-tengok! jari dia dah tersepit dalam bola tuh..astaga..patut ler tanak buang..Ya Allah siannye Hakimie...asben saya bleh cakap..rilek la..jangan kelam kabut..siap bleh gelak2 lagi..sebabnya dia dah biasa dengan kes2 camtu..then dia turun amik cutter ..Hakimie lak terus menangis..saya terus nyusukan dia..bagi dia diam..try nak buang bola tu pelan2 dari jari dia..tapi sebelah dalam bola tu tajam..takut papehal jadi kat jari comel anak saya tu..rasa nak nangis bila tengok anak menangis camtuh..

Encik asben naik bawak cutter then potong..baru la lega..tengok tangan anak dah merah..siannya dia..terus buang bola tu..takut nanti ada tersepit lagi..

3 comments:

~dARlee zURiS~ said...

kesian hakimie.nasib baik tak luka ke apa

Cekodok said...

syiannye.... bahaya gak... hmm...

hasleenda said...

darlee zuris : tu laa..takut tgk dia menangis..naik biru muka dia..

cekodok tu la..bukan suma permainan selamat utk budak..

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...