21 September 2012

Yeayy dah dapat Flashlight Earpick

Hye sume.. Lama dahh sebenarnye cari menda alah nih..
kesnya balik cuti beraya hari tu laa..adik ipar ada beli korek telinga berlampu ni utk baby dia
dapat kat asben ai..habih sume telinga disuluh dan dikoreknya hahahaha..ntah hape..Mula2 korek telinga Kimie..Kimie ni penggeli sikit..susah btoi nak korek telinga dia..bila kita nak korek dan2 kepit telinga kat bahu..hahaha..dah cemana..masa baby dulu just cuci pakai kapas jer la..tapi kapas ni setara mana sangat la kan nak kuakan 'bijih timah' kat dalam tuh hahahaha

ni ler menda alahnye...



Sekalinye dah dapat benda nih..apa lagi..puas hati dapat korek 'bijih timah' Kimie yang setelah sekian lama bertapak kat dalam tu..ape lagi..melalak la benda tu dalam lama..melekat kat dinding telinga tu jd sakit la kan..

Hoohh..puas dapat korek..tu pon tak berape nak puas hati lagi sbb tak dapat nak bersihkan btol2..Hari ni dah dapat member belikan ..bleh la mengorek lagi..hahaha..murah jer..RM2.00 ..kalo tau beli 10 pon takpe..hehe bleh wat spare utk akan datang.


1 comment:

Hartini Hashim said...

Salam.. Awak, beli kt mn ye earpick ni? Nnt email kt sy ye. Greenius_121@yahoo.com. Thanks.

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...