31 July 2013

Letihnyaaa

Alhamdulillahh..ini yang dinamakan rezeki tak putus-putus di bulan Ramadhan ni..dah 3 hari berturut2 saya pegi mengepos..dari minggu lepas lagi tak berenti2 lagi sampai hari ni..hopes esok dah bleh rest la..

Hari Jumaat saya pos barang di Pejabat Pos JPM.. ok tak ramai orang..tapi kena tinggalkan pas bagai..Selalu saya pos di Alamanda tempat pos courier yang laju2 jer kat situ..(aras 2..tepi eskulator bawah Watson) situ bleh pos macam2..DHL..dan macm2 lagi la..kat situ ok sikit..sejuk.. ada econ..

Tapi sejak dua menjak ni dah sesak tempat tu sebab maybe bulan puasa ni ramai org berniaga macam2..nak cari duit raya la katakan..haha ( mcm la dia tu tak niaga jugak) memang sangat ramai..yang nak marahnye tu dan menjadikan lambat..sebab orang yang tak biasa pegi pos baru berjinak2 nak mengepos..kat situ jugak la nak bungkus barang yang berlambak2..better tanya la dulu apa yang nak kena buat..tak la sesak tempat tu kan.. macam2 ragam..dah la kerani lemah gemalai..penuh bersopan santun dalan setiap perkerjaan dia dan percakapannya..haha rasa nak tolong akak tu wat keje..sabor je la kan..letih puasa agaknya..

Hari ni plak kebetulan pegi cod Mekar Semilu kat kat kastemer di Kastam,,so terus je la pos kat curier PPL Putrajaya..ingatkan ok ler tak ramai orang..sekalinyer...naaahhhh beratur sampai kat luar..owhhh  rase berpeluh ketiak2 dan kaki pon rase meleleh je peluh hehe..memang ramai btoi org mengepos..ntah ape yang di pos pon tak tau la..hehe..

4 comments:

- G C - said...

sakan aih tokey

norey said...

Alhamdulillah...rezeki di bulan Ramadhan..mudah-mudahan bertambah rezeki..InsyaAllah

hasleenda said...

oit Diktie..haha sakan tak sakan laa..

hasleenda said...

Kak Rehan : Alhamdulillah..semuanya rezeki anak2..

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...