03 September 2009

Di sini bermula...

Alhamdulillahh...bersyukur ke hadrat Illahi..dah lame sebenornyer aku ni tak menulis dalam blog..bukan ape..takder masa nak buat benda ni suma..tapi takper..Insyallahh aku sempatkan jugak berkongsi apa yang aku lalui..

Dalam bulan Ramadhan yang mulia lagi diberkati nih...sama-sama lah kite menambah amal ibadat..bukan senang wehh..nak dapat pahala yang berlipat ganda pada hari2 biasa kan?

ape persediaan korang?? aku lom pikir nak wat kuih raye ker..baju raye ker..yang penting untuk mak ngan adik2 aku ade habuan..insyallahhh..tak banyak..sikit2 ader la..Aku ni tak kisah ader ke takder..tak penting pon..yang penting menggembirakan hati family tu yang lebih afdalnyer..eheheh

1 comment:

Lela Madrih said...

yeah..that's right..keep on bloging..i'll be the reader and commenter..hehe :)

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...