04 September 2009

Kegilaan baru....


Assalamualaikum...

hai kawan-kawan..sehat ke korang? aku sebenarnyer boring pagi2 nih..tapi aku nak kongsikan la sedikit benda yang menjadi kegilaan baru aku..nak tau ape? amik gambor ler..jd minat ni bukan ape..bila aku tgk adik ku ngan team dia amik gambar..alaa..cam org amik gambar org kawen tuh..


Ni kat Tanjung Dawai..



Yang cantiknyer tu bukan jer melibatkan seni tp camera tu sendiri yang membuatkan gambar tu cantik..ditambah pulak dengan sofware2 edit pic utk mencantikkan lagi gambar..



Adik aku ditepi pantai...

Benda ni sekarang dah bleh buat duit..sebab tu ramai yang pilih keje ni sebagai partime job..masyukk wehh..


Haaaa..ni plak kat belakang umah aku..


Kat sini aku attachkan sekali gambar2 yang aku ngan adik aku amik mase balik kg dulu..kitorang shoot kat Tanjung Dawai..sesape yang ada comment pasal benda nih..dipersilakan...

pic ni di ambil menggunakan teknik makro

Langit petang..gambar ni amik kat belakang umah aku..

No comments:

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...