03 September 2009

Hari Bertemu Pelanggan SPR

Pada 10/08/2009 hari tu aku gi bukak kaunter dengan PPN Perak dekat UPSI sempena konvokesyen diorang..pagi tu aku ngan team mobile bergerak dari Opis ke Tanjung Malim pada pukul 7.30 pagi..sampai kat sana lebih kurang pukul 9.30 pagi minum2 ape suma baru la jalankan tugas...



Sesampainya kami kat sane..team PPN Perak dah siap dan tengah susun2 alatan sume..Kalau dah nama pesta konvo macam2 ada jual kat sana..tapi aku tak beli pape pon..yer laa time tu belum gaji..eheheh






Sambutan Alhamdulillahh..begitu menggalakkan sekali..seronok sebenarnya ke tempat orang..lagi2 kita dapat berkhidmat pada anak bangsa..ramai jugak la student cikgu cekgi tu mendaftar sebagai pengundi baru..banyak yang dorang tanyer..ape yang aku tau aku jawab..insyallahh setakat ni belum menghampakan lagi..ape2 pon customer is always right..




Petang tu plak ader la UPSI Idol..sedap2 jugak la sore bebudak yang nyanyi nih..kira ada bakat la memasing..aku di khabarkan petang tu Jaclyn Victor datang wat persembahan..dapat tgk real minah nih sebenarnyer bukanlah tinggi mana..kecik molek jer orangnyer..tp suara..fuhhhh...tak padan ngan badan..




Tetiba kami diberitahu oleh pihak urusetia kena stayback sampai malam..selepas perasmian baru kami sume dibenarkan balik..oklah bukan senang..kami teruskan bekerja hingga ke 9.00 malam..bleh la claim OT bulan nih..eheheh..alaa tak banyak pon..bleh la 10-20 hengget..sapa nak bagi kan??



Ape2 pon ni la keje aku kalo korang nak tau..selain di pejabat..aku jugak ader keje luar..tu pon tertakluk kepada permintaan org ramai utk adakan kaunter pendaftaran..bagi kawan2 yang nak ajak kitorang buka kaunter untuk pendaftaran baru bagi org yang dah cukup umur 21 tahun yang layak mendaftar..bukan ape..dengan cara ni la hak korang untuk memilih wakil yang korang suka..bukan dengan cara demonstrasi dan sebagainya..kan?



Last sekali aku ade sikit gambar untuk tatapan korang sume..wassalam...

No comments:

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...