19 September 2013

Happy Birthday Kimie ke 3 tahun.

Pada 15 September 2013 ada besday Kimie yang ke 3 tahun..sekejap je rasanya dah 3 taun anak teruna sulung saya tuh.. Semakin hari semakin banyak akal dan ragam yang dia tunjukkan..kadang ibu ngan baba rase tak sabor je bila dia buat perangai macam tu..kadang sakit perut bile dia asyik buat lawak jer..dah ada anak cenggitu la kan..mak kite bela kita agaknya lagi teruk kot haha..rasakann..



Malam tu kami celebrate birthday dia kat umah kakak ipar kat Shah Alam..saya sempat buat bihun goreng ngan dadih jer..dadih tu baba yang buatkan..asben saya mmg excited kalo wat2 desert nih..Kimie paling sonok sekali dia la yang susun dadih2 tu dalam peti untuk disejukkan..takder beli kek2..cuma Mak Yong kimie sponsor pizza jer..Alhamdulillahh...ada jugak rezeki untuk dia nak sambut besday..

*pic gugel*

*pic gugel*


Bebudak ni..sesekali kita kena sambut besday dia bukan ape..dia akan rasa dihargai..betapa sonoknye bila ibu buatkan makan2 jemput kawan..dia akan rasa excited walaupon takde hadiah dan takde kek..memadai menghargai dia..bebudak kan..kawan2 lain ade mak bapak sambut besday pastu bercerita..yang anak kita tak penah buat..mesti la dia sedih..kalo kite yang tua2 ni ok la tak payah sambut2 beria sangat..

Hepi besday buat anak ibu..semoga jadi anak yang soleh, bijak, dan jadi org yang berguna pada bangsa agama dan negara..aminnn..

No comments:

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...