09 September 2013

Oh! Suami ku


Artikel ni saya share dari sorang rakan FB..dan saya tagged pada suami..ada yang cakap "huiii brutalnya bahasa dengan suami" "untung laa bleh wa, lu dengan asben"

Saya sebenarnya bukan lah seorang yang romantik begitu jugak dengan asben saya.. bagi kami tak perlu lah nak seru panggilan yang meleleh2 telinga orang dengar..bukan semua orang suka kita bersayang2 kat FB nih..ada org yang suka ada orang yang meluat..lagi2 kalo org tu memang dah meluat dengan kita..apa2 yang kita post pon jd meluat..btol tak? harap2 takder la yang meluat dengan saya hahaha..kalo ada pon lantak la..saya tak ganggu kehidupan dia.

Kami suami isteri memang cenggini.. asalkan kami tahu batas hormat antara satu sama lain.. bagi orang yang tak paham dan tak kenal kareter kami laki bini akan cakap..saya macam kurang ajar dengan suami..tu blom korang tgk cara kami bergurau..haha..siap bleh main kepit kepala kat ketiak lagi..bagi kami ..kami selesa macam ni..kalo ada benda yang tak puas hati cakap terus terang..saya kenal suami saya..walopun dia tak romantik mana..dari kami bercinta lagi pon..siyes cakap saya tak pernah dapat kad besday ke, bunga sejambak ke, hadiah2 ke, celebrate besday saya ke..lagipon saya jenis tak kisah.. ya..mmg btol setiap pompuan nak kan semua tu..rasa dihargai..tapi dah lama2 dah paham perangai dia. Kalo ikutkan dalam artikel atas tu..ada la sikit walopun tak semua..

Kalo nak saya citerkan sebelum kitorang bertunang dulu pon..dia ni bukanlah seorang yang suka report apa yang dia buat sehari2..setengah pasangan kekasih suka kan nak report 24jam..euwww rimas lerr.. haha..lagi2 kalo dia dah tido..dah tak heran bom tepi telinga pon dia tak kesah dah haha..itulah suami saya..pernah sampai saya suh kawan dia pegi jenguk kat rumah sewa dia masa tu..ye la..kita baru jer dalam proses kenal mengenal mana nak tau dia perangai macam tu kan..rupanya baru la tau..kalo dah tido mmg dia takkan angkat tepon..kalo dia sedar pon..dia tgk nama yang naik kat screen tepon tu sape..dia angkat nama org2 yang penting je dalam hidup dia..tp masa tu awek tak berapa nak penting sangat so tak angkat call lah kan..tapi..tipu lah kan kalo mana2 isteri yang tak suka disuprisekan..sesekali suprisekanlah isteri anda..

No comments:

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...