18 October 2011

Ais Krim Jeruk...

Perghhhhhhh sedapnyaaa...lama giler tak makan eskrem ni..yerla last makan mase blaja kat Terengganu dulu..sekali beli RM1.00 memang puas arr makan..sampai teringat2..

Kebetulan akak kat opis saya ni pesan masa saya balik kampung aritu kot2 ada mempelam telur..ala pelam yang kecik2 tuh..yang memang sedap kalo dibuat jeruk..then banyak gak arr saya bagi kat dia seplastik beg besar tuh..2 hari lepas tu dia bawak datang opis..dah jadi jeruk katanya..perghh mmg sedap la kan..

Jeruk yang dia buat tu memang banyak la..sampai tak habih kitorang makan..last2 dia suh wat jeruk..takpe aku volunteer nak wat eskrem tuh..esoknye aku bawak banyak ler jugak eskrem tu..time rehat kitorang makan..dah tak heran ke boss sebab sedap sangat eskrem jeruk mangga tuh..hihihi (terliur dah aihhhhh) hahaha


4 comments:

faisGERSHWIN said...

Akak ohh akak.. saya teringin nak makan ais krim jeruk pelam nie.. TQ

hasleenda said...

hehehe..wat la..senang jer nihh..

MaMaWaWa said...

salam. bole ajar x macamana nk buat aiskrim jeruk ni? sy mengandung.teringin sgt nk mkn.

MaMaWaWa said...

salam. bole ajar x macamana buat aiskrim jeruk ni? sy mengidam sgt nk mkn aiskrim ni.. =(

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...