25 October 2011

Kenduri Kendara

Sekarang ni orang nak kawen tak tunggu cuti skolah dah..Sabtu Ahad dan cuti2 umum pon org buat kenduri kawen ..kalo dulu punye la lama nak merasa nasik minyak..sampai kempunan ler..ehehe sekarang..tunggu hari minggu je ramai orang buat kenduri kawen..

Nak update cite pasal sedara mara sebelah asben yang kenduri bebaru ni..dah nak basi pon citer..haha baru nak update..

1/10 hari tu kenduri sepupu asben yang dekat Batu Gajah tu..kalo korang perasan dia ni model sambilan ..penah muka dia kuar majalah Dara.Com dalam ruangan cara-cara pakai shwal, pastu banyak lagi ler..sekarang dia dah jadi isteri kepada Nabil Syafiq khabarnya org Sungai Buloh..semoga kalian berdua bahagia hingga akhir hayat..

Pengantin cantik diatas pelamin




haa ni la tuannye.. Nur Hawadah Zulkifli 


Pastu plak ni kenduri yang kedua saya pegi dalam bulan 10 nih kenduri member asben plak..Hafiz dan Farah..tak jauh..dekat Gombak jer rumahnye..Farah ni anak Tuan Haji Rawop..ala yang pengulas sukan Zainal Abidin Rawop tuh..tapi ni anak mak lain..Member asben saya yang nama Hafiz ni..dorang bekerja satu balai..ok jugak tak payah masak dah..sebab esok pon ade kenduri lagi kat Puchong plak..

 * pic ni saya amik kat fanpage adik saya ..sila la add yer kat fb..thephotochronix


Kenduri kat atas ni hari sabtu..ni hari Ahad lak..kenduri ni dekat Puchong Permai..mmg meriah ler..ni kire pakcik asben saya..pakcik dorang ni muda2 lagi..heheh sebaya plak tu..saya pon tak berape kenal sangat sbb jarang2 pegi umah dorang ni..

Adik beradik asben dan sedara mara yang lain

anak teruna saye..

Mak ngan Abah mertua

cantik tone kaler baju pengantin



Hope dorang sume kat atas ni berbahagia selalu dan cepat2 dapat baby..ehehe aminn..

No comments:

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...