31 October 2011

Susahnya hatiii..

Susah hati btol la..tadi jalan2 kat foyer block C7/C6 ada jualan hari ni..jalan2 sambil tengok2 ape yang ada kat bawah tu ..jalan2 ngan akak2 opis saya nih..nak tgk ler apa makanan nak dimakan..

Nak dijadikan cerita..sambil2 tunggu kak zeti tu beli makanan..sekalinye ade akak sebelah gerai datang bg brochure dia cakap meh try cek kesihatan..alamakk..dalam hati ni..malas ler..kesian plak akak tuh kan..takpe la..duduk la amik hati dia..cek ape suma..dia amik tinggi berat apa suma..then naik penimbang elektronik tuh..mak oii berat saya dah naik..tak bleh jadi nih..nak kena turunkan berat badan..



Cek punya cek..akak tu cakap..umur saya tak sama ngan umur sekarang..malah lebih tua dari umur sekarang..hhuhuhu ..pastu dia cite lagi saya punye darah ade naik, pastu lemak pon ade tp dia cakap bahagian jantung ke atas..huhuh..then..gula dalam darah pon tinggi..Allahuakbar..mula terasa badan2 ni sakit bila akak tu cakap camtu..akak tu cakap lagi saya berpotensi ada penyakit 3 serangkai kalo tak jaga dari sekarang..adoii laa rasa cam nak pengsan dengar..



Pastu akak tu ajak la pegi seminar hari jumaat ni..Jadi Ahli hanya RM68 sahaja..gerak hati ni cakap..ikut je ler..sebab insyallah maybe ada rezeki untuk anak..Owhh lupa nak cakap..akak tu agen Zhulian..btol jugak cakap dia..umor muda lagi..anak baru sorang..tp tahap umur kita cam org tua..tanakk..takut la..lg akak tu cakap penyakit ni akan kuar bila umur 40 an keatas..

So marilah kita berjaga2..kita nampak sihat..tp didalam tu tgh membina penyakit..

2 comments:

Mizfantagiro said...

betul..betul..nk kene berjaga dr awal..sy pun tgh berdiet skrg..huhuh =)

hasleenda said...

huhuhuhu kena kuatkan azam nihh..chaiyok2..

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...