18 October 2011

Family Day Opis ~

Wahh..sonoknye la kan..lama tak mandi manda ni..Actually Opis saya ade wat Family Day kat Desa Water Park..ramai la jugak yang pegi..program ni adalah yang last utk tahun 2011 ni...pasni kepimpipinan baru plak yang buat program..KSPM ni dah dua taun aku pegang..lantik orang baru lah pulak kan..

Sebenarnya tak ramai pon orang nak join..pastu last2 minit dengar cakap dapat hadiah macam2..ramai plak yang tergerak hati nak pegi..time orang buat iklan suh pegi tanak plak..takpe la tak kisah pon..join jer la..tapi yang tak berapa nak berkenan tu ada lak yang tak puas hati sebab tak dapat hadiah..standart la kan..nama pon cabutan bertuah..kalo tak bertuah tak dapat la..susah nak puaskan hati semua pihak nih..dah bagi pegi pon banyak je songeh nyer..

Saya dan family pon tak terkecuali menyertai program ni..kemain sonok lagi anak teruna saya dapat pegi mandi manda kat situ..sampai takmo naik..nak main air lagi hehe..apa2 pon..semua family saya tgk gembira dengan aktiviti masing-masing sebabnya acara yang dipertandingan melibakan VIP, Dewasa dan Kanak-kanak..lepas habis semua acara dalam pukul 12.00 family boleh mandi manda dengan anak masing2..ape2 pon..tak dapat hadiah pon takpe..janji sonok dapat jumpa keluarga yang lain..pastu plak tiket masuk dapat diskaun lagi..ok la kan..kalo nak pegi sendiri..mmg tak terpegi la...




















No comments:

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...