11 December 2010

Google Malaysia Top Searches 2010 - Hanis Zalikha -Fastest Rising people

Hohoho..tengok saja tajuk entry saya pada kali nih..sapa yang belom kenal dengan Hanis Zalikha..cantik betul orangnye..kali pertama pandang terus tertawan..hehe seb baik la anak saye kecik lg..kalo tak mau jodohkan..hahahha berangan sekejap..

Terer btol kan..dalam aktif berblog..beliau ni meupakan pelajar uitm dan baru berumur 19 tahun..tengokkan gayanya..cam baya2 umur org 25 keatas.Beliau ni jugak pernah bergandingan dengan Nabil Raja Lawak dalam cite Momok The Movie kalo tak silap la..lagipon beliau jugak seorang model yang lawa dan cun melecun..

Pertama kali saya rasa teringin nak kenal ngan Hanis Zalikha ni try search melalui google jugak..dan ramai blogger bercerita pasal si gadis ni..Hurm..bila diperhatikan ranking dalam Official Google Zeitgeist beliau ni telah mengalahkan Dato' Siti Nurhaliza.

 Masyaallahh..cantik btol kan orgnya..


Kalau korang taktau apa itu Google Zeitgeist, ia sebenarnya analisis yang Google buat setiap akhir tahun,
untuk keluarkan statistik carian terbanyak di sesebuah negara. Semua carian dia akan kategorikan kepada orang, sukan, berita dan sebagainya. Si cantik ni  tergolong dalam carian 'orang' terbanyak Google Malaysia's Fastest Rising People.

Baru2 ni blog beliau  dicalonkan untuk kategori Best Celebrity Blog di Nuffnang Asia Pasific Blog Award yang berlangsung di Singapura...mana taknya..tgk saja follwers beliau..mencecah 15 ribu org..kita?? ehehe ehh saya? 50 blom sampai..

cantik kan? *pinjam kat uncle gugel*

apa2pon  memang seronok kalau seseorang tu tak kering ideanya..ada saja cerita yang nak di karang..

4 comments:

Cikgu Yus said...

org cantik meletops... tp kalau tetiba naik nama k.yoni rating tertinggi..mau leh pengsan jd nya..hahaha

hasleenda said...

hahaha..bukan ja pengsan..mati idup semula pon rasa cam tak percaya..ahahah

Mummy-Zerry said...

Bilalah kita nak cantik mcm dia.. opss..
Bila lah kita nak meletop mcm dia gak - dpt rating tinggi.. ngeee~

hasleenda said...

ann : setiap yang diciptakan Alaah tu semuanya cantik2 dah ann..ehehe tp tu bonus bagi dia la dia memang cantik..tapi dia tu sebagai role model utk kita kuatkan semangat utk terus berblog..kan? hehe

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...