29 December 2010

Sikit-sikit..lama-lama jadi...?

Kat umah saya kan ada satu habit suami saya ni dia mmg suka mengumpul barang..

nak tau barang ape? jap lagi saya tunjuk..saya tak kisah dia nak kumpul banyak2...nak wat koleksi

takpe..tapi bila setiap sudut pon ada..nak buang kang..kene marah plak..sayang plak nak buang sebab isinye

banyak lagi..haisshhh..

Kadang saya basuh baju pon terjumpa dalam mesin basuh sebab tak kuarkan dari dalam poket..dah rosak

dah tak bleh pakai..tapi kalo buang pon bagus gak..hihihi tapi nanti dia pegi beli baru ..sama jugak la..

NAK TAU BARANG APE??

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

JAWAPANNYE ADALAH : LIGHTER

tgk!! dalam kete saye pon ade...


ni pon ada lagi..ada 2 dah dlm kete saya..


ni plak yang saya kumpul2kan...ada lagi tu kat tempat lain...




KALO CAMNI SAYA DAH BLEH BUKA.....


KILANG LIGHTER



2 comments:

Ogy said...

hehe boleh buat album lighter nnti....hobi yg jarang2 org buat tu has....ok gak...

hasleenda said...

mamaogy : hahaha gud idea..kalo asben terbaca blog ni..mesti dia terkejut tgk lighter dia banyak2 tu dan tak sangak bleh wat entry dlm blog..ahha

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...