21 December 2010

Happy 1st Anniversary..

18/12/2010..Genaplah setahun usia perkahwinan saya bersama asben terchenta..sekejap je rasanya..pejam celik..pejam celik dah setaun..anak pon dah ada sorang..Alhamdulillah itu namanya rezeki Allah..Dia nak bagi rezeki anak cepat..terima dengan seadanya..

Alhamdulillah selama setahun bergelar isteri ni..kami ibarat kawan karib..apa je aktiviti dilakukan bersama, susah senang, suka duka,semua dikongsi bersama..masih jauh lagi perjalanan dalam alam rumah tangga ni..erm harap2 bahagia hendaknya hingga akhir hayat...aminnn



Encik asben..walaupun saye tak cantik mana..tapi saya cuba cantik didepan awak..walaupon saye tak pandai masak..tapi saya cuba kenyangkan perut awak dengan masakkan saya yang tak seberapa..maap kalo tak sedap..tapi sebagai isteri saye cuba yang terbaik untuk bahagiakan hidup awak..

Saya mintak maap kalo saya ada terkasar bahasa dengan awak, tercubit awak..tertampar manja ke apa ke..saya mintak maap okeh..kita kan selalu bergurau..kadang kita ni gila2..kadang sampai menangis awak bergurau dengan saya..

Mintak maaf kalo takder hadiah yang special dari saya..cukup la setakat ni saya hadiahkan Muhammad Rayhan Hakimie sebagai ganti dan lambang cinta kita...cewaahhh.. ( mesti geli org baca) hakhakhak..
saye tak penah mintak apa2 hadiah dari awak ..tak pernah tarik tangan awak masuk kedai barang kemas, tak pernah mintak kat awak yang bukan2..beruntung kan awak kawen ngan saya? saya bukanlah pompuan yang gilakan pinggan mangkuk, gilakan mekap, gilakan barang kemas..cukup apa yang ada...ada rezeki lebih pon saya takkan cari benda2 tu suma..

Cukuplah awak bahagiakan saya dengan Hakimie..cukup makan pakai kami itu sudah memadai..alhamdulillahh.. ape yang saya nak cakapkan saya cukup bahagia dan selamat berada disamping awak..terima kasih segalanya..







3 comments:

✿ EyZa ✿ said...

Happy Anniversary leen.. semoga kekal sampai syurga! Amin :)

hasleenda said...

tima kasih k-own.. :)

JAI said...

Wahh..cutenya baby..hehe..thanks kerana follow..i follow u

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...