13 December 2010

Terima kasih ye.. :)

Wahhhh...
Tak sangka pulak saya semakin hari semakin bertambah Followers di blog saya ni..
Ye laa..blog kita biasa2 jer...takder la gempak sangat yang orang lain..Tujuan saya buat blog ni bukanlah untuk tarik minat orang baca..tapi hanyalah sekadar tempat luahan perasaan..tempat nak berlatih menaip laju2 jer sebenarnye..hehehe..tapi TERIMA KASIH kepada sesiapa yang sudi membaca setiap kali entry saya terbitkan..

*Pengikut blog saya setakat 13/12/2010*


Actually saya sebenarnye dah lama buat blog ni..tapi tak la bergiat aktif sangat..disebabkan kekangan kerja yang tak menntu masa..Sabtu Ahad pon kadang tepaksa OT..nasib ler..tapi bestnye sebab bleh claim! hehehe

Pada suatu hari sesambil menerjah blog orang terbaca pasal Nuffnang nih..so saya pon dengan gatal tangannye meng 'add' nuffnang ni ke dalam blog saya..orang cakap bleh buat duit..tapi tak terpikir pon nak mengejar wang ringgit..cumanya berminat dalam dunia penulisan ni sejak di bangku sekolah lagi..takper la..ada rezeki encik Nuffnang ni kasi jugak la nnti..eheheh tapi tatau la bila..tak kisah la bab tu.Yang pentingnye..saya dah banyak dapat pengetahuan daripada menerjah blog kawan-kawan..banyak benda baru saya belajar..Wahh ini sudah bagus..takder la dari buang masa asik main game kat FB jer kan?

So, pendek kata..saya sungguh seronok hari ni walaupon dalam kepeningan disebabkan minum kopi semalam..ahahah tak habih2 mention pasal kopi semalam..dah basi dah pon..hihihi :)


3 comments:

Cikgu Yus said...

fuiyooo..lg byk dari follower akak tu..tahniah! agree dgn lin.. saja syok2 ja nak tulis blog nie.sapa suka bole singgah baca..sapa x suka..gue ttp hapdet entry gak kan...hehehe..bkn apa, nnt anak2 leh buat kenangan baca2 mama dia nyer tulisan yg x seberapa tu.. :)

hasleenda said...

tak banyak aihh kak yoni kalo banyak nih..org len cecah beribu..tu laa kita tulis apa saja yang kita rasa suka..sapa nak baca..baca la...tp btoi gak..kita kadang dah lupa apa yang penah kita cerita..tp bila bukak blog yang ala2 cam diari nih kita bleh igt balik dan tersenyum sorang2..

Cikgu Yus said...

betoi3

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...