26 January 2011

Sedih! Geram!

Korang nak tau sebab ape? ada tak terbaca muka depan harian Metro hari ni? geram giler bila saya baca pasal  pompuan Myanmar tu..Ya Allah..dia tu takder hati perut ke ha?? lepas beranak jam 10 pagi..pegi tikam anak pukul 12.45 tghari..Meroyan ke ape?? marah btol saya..eiiii kalo la dapat jumpa pompuan ni mau lepuk2 jer..

Masa saya nak datang keje pagi td..cam biasa buka radio bila Hot.fm tgh bincang pasal kes ni..ya Allah rasa nak menangis..apelah salah dosa baby tu,,kalo agak nak marah sangat, tertekan dengan keadaan..jangan la pegi bunuh..bagi la kat orang..sekurang2nya ada org bela..haissshh membuak2 rasa.

pompuan ni mau kena rejam sampai mati jer..memalukan Malaysia je..hishhh kalo rasa nak bunuh..ngape masa mengandung dulu kau tak tikam jer perut kau tuh..binatang ke manusia dia ni ha?? diri dia takmo bg mudarat plak..bila dah lahir budak tu bleh plak wat camtu..memang kalo saya jd hakim pon saya tak ampunkan dosa dia tu..maunye bg hukuman gantung mandatori jer..tak payah dengar dia punya rayuan.

Kita yang melahirkan anak ni tau betapa azabnya masa mengandung..lagi2 nak bersalin..hanya Allah jer yang mengetahui..tapi kalau lah Allah tak berikan naluri keibuan tak maunyer dengan perut besar yang semak tu, nak prepare barang baby yang guna banyak duit, nak kena bertarung nyawa..tapi kenapa la pompuan umo 23 tahun nih tak rasa macam tu haa? mana sifat keibuan dia?? sekalipon kau marah ngan laki yang buat ko mengandung..tak payah la tikam budak tu wehh!!

Eii saya tak bleh la nak taip banyak2 cite pasal nih..GERAM!!!!


1 comment:

thePhotocrhonix said...

mesti hg taip laju2
pas2, tekan key board kuat2..
aku pon benci pompuan 2, aku da baca gak cita ni kat paper pg td, dah la baru lahir, bunuh ngn kejam lak 2. apa dosa budak 2.. hishh, GERAM ni GERAM...

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...