12 January 2011

Sibuk untuk By-Election DUN Tenang, Johor

Time camni ada yang best ada yang tak bestnye..korang nak tau kenapa? hehehe sekarang ni saya dan kawan2 unit saya ni sedang bz memproses borang2 untuk membuat pass media untuk wartawan dan jurugambar. Bukan senang nak buat liputan pasal pilihan raya ni ..kena wat macam2 prosedur. bukan sembarangan orang bleh kuar masuk dalam kawasan pilihan raya tu.

Yang sonok nye bila proses borang2 dari wartawan seluruh media cetak dan elektronik ni dapat la tgk wajah2 yang kita biasa dengar nama saja..macam Izwan Azir dari TV3, TV1, Bernama, Utusan Malaysia, dan macam2 lagi.

Semalam tarikh akhir penghantaran borang pass media..huh! berpeluh ketiak nak menghabiskan nak wat semua tu, nak key in data, nak cut gambar, dan macam2 lagi la..setakat ni lebih dari 200 permohonan yang kitorang kena buat.

Untuk pengetahuan bagi kawan2 yang belum tau..tarikh Penamaan Calon DUN Tenang pada 22 Januari 2011 dan tarikh Pilihan Raya pada 30 Januari 2011..okeh saya nak sambung buat Pass Media dengan kawan2..chow sin chiiii...tata..

No comments:

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...