04 February 2011

Cuti Hari Wilayah dan LTdL

1 Februari adalah cuti bagi wilayah persekutuan KL,Putrajaya dan Labuan..maknanya saya dah bercuti dah 4 hari..hari Isnin saja amik cuti nak rehatkan diri..sonok ler Hakimie Ibu ada kat umah ngan dia..time itu la dia menunjuk perangainyer tu..saje buat2 kadang tu..sabor je la..kecik2 lagi dah pandai buli Ibu yer..

Hari tu jugak merupakan hari last Le Tour de Langkawi.Penamatnye kat Dataran Merdeka..laluan dorang naik basikal tu melalui jalan kat umah saya..so tak lepaskan peluang untuk tengok secara live kan..time tu la nak masak..time tu la berlari nak tgk LTdL..time tu la Hakimie wat hal..last2 bawak dia masuk dapor terus..dia tak bleh tgk org takder kat tepi2 dia..mula la nak menangis...

nampak tak org ramai beratur tepi jalan tgk org naik basikal..
lalu bawah stesen monorail chow kit jer

bangunan hijau ni adalah bangunan kedai pakaian Hari-Hari

Jalan besar kat luar tu adalah Jalan Tunku Abdul Rahman dah...

nampak tak SOGO di tengah2 tu..kalo tak nampak zoom sampai nampak..heheh
dekat je kan dengan umah saye..



Sape cakap ada anak tak bleh wat keje? jangan jadikan macam2 alasan ok..masak je sesimple mungkin..yang penting perut suami harus diisi..berdosa kalo isteri tak tunaikan tanggungjawab tu tau..anak menangis sikit2 takpe..jangan ajar duduk ditangan aje..sok dah besar pon kite takbleh nak wat keje ape..

Seboleh2nye..tdokan anak dulu..masa dia tdo tu wat sume keje..tapi kao dah bangun ..pepandai la ye..heheh time itu la dia nak menyusu..time itu la dia merengek..takper sabor dalam membesarkan anak..


haa menerap la situ..tgk ibu masak yer...merengek sangat..
bagi tgk tv tanak..haa meh la masuk dapor sekali...

muka sememeh jer...

biler dia dah tido..aman ckit..heheh baru bleh wat keje..

wah..ternganga tdo..mata pon tak tutup rapat ek..


4 comments:

Ogy said...

heheeh betul tu..jgn jadikan alasan ade anak takleh masak..takleh mengemas...tggjawap tetap perlu dilaksanakan dgn apa jua cara sekalipun...hehe..

comeinyaa si kecik tu...

hasleenda said...

btol tu kak..ehehhe takde alasan tak bleh wat keja rumah..sebenarnya nak ngan tanak je..

the Photocrhonix said...

ya rabbi.. kesian kimie port kat tepi peti ais 2.. apalah.. xdak port cantik ckit ka.. dekat plak 2 ngn toilet.. hahahahaha..

hasleenda said...

hahaha..dah tu..takkan nak letak kat kaki aku plak..lg la kotoq..nak wat cemana..nak letak depan teriyak..bawak masuk dapoq sekali la..hihih

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...