08 February 2011

Kak Shida bertunang

Pada 6/02/11 hari tu kami satu family pegi hari bertunang Kak Shida aka Cikdaa..cemane bleh kenal ngan dia ni? saye kenal ngan dia sebabnye masa saya bujang2 dulu saya dok umah sepupu saya (Kak Miza)  kat putrajaya tu..dapat kenal ngan Kak shida ni sebabnye dia berkawan baik dengan adik akak sepupu saya tadi, saya panggei sepupu saya tu Kak Ya jer..dorang memang kawan baik sampaikan kitorang panggil belangkas la..Kak Shida ni pon selalu lepak umah sepupu saya yang name Kak Miza tu..rajin wat makan2 apa suma la..kiranya apa aktiviti kitorang wat..Cikdaa ni mesti ada..kenduri kendara kat kampung kitorang pon dia datang..punye baiknye sampai tahap camtu la..ehehe so kami sume dah anggap Cikda ni sebahagian daripada ahli keluarga kami dah..

Alhamdulillah..bebaru ni dia telah melangsungkan pertunangan beliau dengan jejaka idaman nye sendiri, majlis tu dibuat di rumah mak Cikdaa kat Ampang..so ade ckit la gambar utntuk dikongsikan bersama..


wahh..org sekarang bertunang cam dah nak kawen ek..
ala2 pre-wedding la nih..sedondon hehehe

ayunyer polis trafik sorang nih...


haa..tepi ni la sepupu saya..sorang dah bertunang..dia blom lagi..tp tak lama dah kot..ehehe



Ibu ngan Hakimie omey2.. :)


bergambor dlm bilik bakal pengantin


wahh...suke2 ek kasi anak isap buah tembikai tu..kalo sakit perut siapp!!


menu yang dihidangkan hari tu..sedap..nak menambah maluu...hahahah

3 comments:

Ogy said...

mcm sedap je nasi tu.... :)

ijam ismail said...

tahniah kt beliau ye...
dap nye mknn 2..heeeeee
nyum3

hasleenda said...

mamagee: mmg sdp pon kak ogy...rase nk mkn lg..hihii

ijam:huhuhu tulaaa..org tgk dh sdp..yg dh mkn ni lg la..terasa2 tau..

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...