18 February 2011

Outstation!

Hai kawan2 sume..dah makan ke tengah hari ni? tengah hari ni saya makan mee kari jer..dah tatau nak makan apa..sampai je kat pintu Cafe Perangkaan tu..dah terbayang tempat2 lauk..kerusi meja suma letak kat mana..kalo makan pagi..dah terbayang menu yang sama ditempat yang sama..hadeiii bosannya..kekadang kalo rajin tu bawak jugak la bekal datang opis..ok jugak..jimat ler ckit..haaa saya bukan nak cite pasal makan ke apa..saya nak cite pasal minggu depan kena outstation..

Owhhh..dah lama saya tak kuar2 nih..last outstation masa pregnant 7 bulan..tu pon sebab nak cukupkan kursus memandangkan masa tu satu kursus hapa pon takde..tawakkal tu alallahh...kalo terberanak time tu hanya Allah je yang mengetahui..mujur la tempat kursus hari tu kat Hotel Seri Malaysia, Mersing..memang btol2 depan spital Mersing la..hehe papehal jadi tak la risau sangat.

Minggu depan stat 23/2 sampai ler 27/2 saya ditugaskan untuk pergi ke Terengganu..alahaiii rindunya pada hero kesayangan nanti..demi tugas yang diamanahkan ..asben jugak terpaksa berkorban untuk jaga anak..tapi mak saya datang dari kampung sanggup jagakan cucunye kat sini.Alhamdulillahh..bukan cik asben tak bleh nak jaga sorang..yang susahnya sebab dia keje shift..ada keje malam sian plak Hakimie nak tinggal ngan sape..seb baik mak ngan pak ngah Hakimie pon datang..bleh la tengok2 kan dia..

Dah lama rasanya saya tak pegi Terengganu..last masa 2009..tu pon sebab ada Sukan SPR kat sana..tapi memang best la dok sana..masa blaja kat KUSZA dulu..huii sonok dapat gi sana sini..dan saya jugak bleh menguasai dialek Terengganu dengan baik..sampaikan orang Terengganu pon cakap saya asal dari sana..hahahah tertipu la kome...saya orang Kedah hokehh..tapi hampir2 terjadi orang Terengganu ler...Opppsss!! :P~

Saya pegi sana sebab ade jemputan dari Pejabat Pilihan Raya Negeri untuk hari Bertemu Pelanggan SPR sempena Karnival Jom Heboh, TV3..pertama kali Jom Heboh kat sana..mesti ramai yang datang serbu..sesape ada kat area sana..maghi pakat ramai2 kite gi serbu booth SPR bagi sesiapa yang belum mendaftarkan diri sebagai pengundi..so bleh la jumpa saya kata sana ye..ada hadiah yang kami berikan kepada sesiapa yang bertuah, dan jugak ade kuiz yang disediakan.

So, kengakawan yang rindukan karangan saya ni..(ade ke org baca blog saya nih) ada ke takde ke..kemungkinan saya tidak berblog selama seminggu..tengoklah kalo ada kesempatan saya akan update entry2 terbaru nnti..insyallahh...

No comments:

Commercial Break!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...